کریستیانو به مورینیو :
تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, | 15:2 | نویسنده : حسین زارعی

40833317859843708611.jpg

اول اینو بگم اینا تمام صحبت هایی هست که مارکا نقل کرده و صحتش 100% معلوم نیست!!

 

سه شنبه ، پانزدهم ژانویه 2013 ، ساعت 23 به وقت محلی ، استادیوم برنابئو . رئال با نتیجه 2-0 والنسیا را در دور رفت مرحله یک چهارم کوپا نگه داشته بود که نتیجه خیلی بهتر از فوتبالی بود که رئال ارائه داد . بازیکنان به هم تبریک می گفتند و جشن گرفته بودند . آنها می دانستند که نیمی از راه را پیموده اند . 

به گفته مارکا ، مورینیو مثل همیشه با چند بازیکن صحبت کرد و با آنها خوش و بش کرد . اما وقتی که به کریستیانو رفت ، با نارضایتی با او صحبت کرد چرا که از بخشی از عملکرد ستاره پرتغالی رضایت نداد . مورینیو با حالتی اخمو گفت :" در پانزده دقیقه آخر محو بودی کریس . ژوائو پریرا داشت از سمت راست اذیتمان می کرد . " 
کریستیانو ناگهان به مربی خیره شد . نمی توانست که آن چه که شنیده بود را باور کند . اما مربی ادامه داد :" می دانی که در چنین بازیهایی هر گل چه اهمیتی دارد . باید تا آخرین لحظه به تلاش ادامه می دادی . " 
مورینیو همچنین به توپ لو دادن رونالدو در دقایق پایانی که منجر به ضد حمله والنسیا شد نیز معترض بود . رونالدو اما بدون هیچ تعارفی پاسخ مربی را داد :" من زندگی ام را برای تو گذاشتم ، حقم نیست که مورد انتقاد قرار گیرم . " صدای او بلندتر از حد معمول بود چرا که کریستیانو از حرفهای مربی ناراحت بود . اما خشمی در کار نبود . نیازی نبود که کسی آنها را جدا کند . 
فلورنتینو قبل از رسیدن به رختکن ماجرا را از دهان یکی از کارمندان شنیده بود . نه مدیر و نه هیچ کدام از مسئولان اجرایی در این سکانس حضور نداشتند . فقط آنهایی که مربی "خانواده " می نامدشان حضور داشتند : بازیکنان ، مربیان و همان کارمندان باشگاه که هر روز با تیم اصلی تمرین می کنند . 
برخوردها ادامه نمی یابد . باشگاه نمی خواهد که این ماجرا کش پیدا کند . رونالدو مسلما خودش هم می دانست که اگر دو موقعیت طلایی خود را مقابل گوایتا گل می کرد ، کار صعود تمام شده بود . مورینیو تردیدی به تعصب رونالدو ندارد و به اطرافیانش گفته که اتفاقی که در رختکن برنابئو افتاد یک " برخورد بچگانه" بوده است ، به خصوص در مقایسه با اتفاقات شدید دیگری که در رختکن رئال افتاده بود . 

کریستیانو همچنان از دست مورینیو ناراحت است چرا که دلایل خشم و ناراحتی مربی پرتغالی را درک نمی کند هر چند که این اتفاق روی کارش اثری نخواهد گذاشت . عجیب این جاست که بازیکن پرتغالی یکی از گلهایش مقابل سوسیه داد را به مورینیو تقدیم کرده بود و پس از بازی از هواداران خواسته بود که وی را هو نکنند .

اما این اولین باری نیست که مورینیو به انتقاد از بزگران تیمش می پردازد . راموس و اوزیل بازیکنان دیگری بودند که پس از بازی با سویا مورد انتقاد قرار گرفتند . سپس نوبت کاسیاس بود که با نیمکت نشینی جنجال در موردش اضافه شود . مربی پرتغالی مشاجراتی هم با دی ماریا و کوئنت رائو داشته است و به طور مثال پس از بازی پامپلونا به بازیکن آرژآنتینی گفته بود :" وقتی دستمزدت کم بود خوب بازی می کردی اما حالا هیچ بازی نمی کنی . " و کوئنترائو هم نیز با جریمه مالی شدید مربی به خاطر تاخیر مواجه شده بود .


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ